« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 25 lipca 2014 r., imieniny Krzysztofa, Walentyny, Jakuba

Imprezy,miejsca itp....... info dla "turysty"

kino, galeria, muzeum, dyskoteki, koncerty, imprezy plenerowe, puby. restauracje, opinie i informacje

Moderator: Moderatorzy

Imprezy,miejsca itp....... info dla "turysty"

Postprzez cassius » 18:35, 17.10.2005

Witam!
Bede niebawem na weekend w Ostrolece. Mam w zwiazku z tym kilka pytan, do Was, Ostrolekowianin :)
1. Czy oraz gdzie mozna uslyszec w Ostrolece housowe brzmienia? (chodzi o klimat sopockiego Sfina)
2. Gdzie mozna cos zjesc? (chodzi o dobra jakos i niska cene)
3.Co mozna ciekawego zobaczyc w Ostrolece, gdzie warto zajrzec (bede 1 raz w Waszym miescie :) )
4.Gdzie mozna tanio i dobrze....przenocowac :) (hostel itp)

Bede wdzieczny za jakies wskazowki, pozdrawiam, cya

cassius
szeregowy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18:28, 17.10.2005
Lokalizacja: trojeczka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez nwar » 12:24, 18.10.2005

hm, a Twoj nick to od porzeczki/likieru porzeczkowego czy od Cassiusa muzycznego?;)

nwar
szeregowy
 
Posty: 36
Dołączył(a): 19:03, 22.05.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez mArCiNq » 17:03, 18.10.2005

po 1 mówi się Ostrołęczan

Ad.1 nie wiem może w radiu :P
Ad.2 najtaniej to jak sam se coś kupisz i zrobisz a tak serio to na mieście jest wiele knajp gdzie można zjeść a gdzie co dobre to zależy kto co lubi
Ad.3 Piękną Narew czystą jak woda destylowana
Ad.4 tanio to na ławce w parku a w hotelu to MOSiR albo Energetyk w Wojciechowicach ewentualnie Intercell (chyba najdroższy?)

Avatar użytkownika
mArCiNq
starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 539
Dołączył(a): 15:25, 19.05.2005
Lokalizacja: z Ostrołęki
Podziękował : 4
Pochwał: 0 raz

Reklama
 

Postprzez Stiwi » 17:28, 18.10.2005

Energetyka już chyba nie ma :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Stiwi
plutonowy
 
Posty: 211
Dołączył(a): 20:28, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołęka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez cassius » 20:53, 18.10.2005

nwar napisał(a):od Cassiusa muzycznego?

:D

[ Dodano: 21:58, 18.10.2005 ]
mArCiNq napisał(a):Ad.4 tanio to na ławce w parku

Cos chyba nie ta pogoda :(
mArCiNq napisał(a):a w hotelu to MOSiR albo Energetyk w Wojciechowicach ewentualnie Intercell (chyba najdroższy?)

a orientujesz sie moze ile srednio za nocleg zycza sobie w Waszym miescie ? A moze znacie jakies adresy kwater prywatnych ?? :>
mArCiNq napisał(a): sam se coś kupisz i zrobisz

No tak,ale na lawce w parku to chyba tylko sucha bulka + ew jakis serek homogenizowany :/ no i moze browar :D

cassius
szeregowy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18:28, 17.10.2005
Lokalizacja: trojeczka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez mArCiNq » 16:00, 19.10.2005

niestety nie orientuje sie ile zycza sobie za nocleg w tych hotelach poniewaz mieszkam w tym miescie i mam dach nad glowa wiec nie sypiam po hotelach :P

Avatar użytkownika
mArCiNq
starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 539
Dołączył(a): 15:25, 19.05.2005
Lokalizacja: z Ostrołęki
Podziękował : 4
Pochwał: 0 raz

Postprzez Y@rosh » 17:23, 19.10.2005

A wiec drogi Casiusie..... w sobote odbędzie sie impreza w klubie "Markus"... zagrają:
- Vampire (House-Tribal,Latino,Funky)
- Yarosh (Trance-Uplifting,Progressive)
Avatar użytkownika
Y@rosh
chorąży
 
Posty: 419
Dołączył(a): 20:16, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołeka / Olsztyn / Władysławowo / Ostrołęka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez RaQ » 10:25, 20.10.2005

witam!

Piątek - Stara Chata

Dj Carlos - rozdawane będą na CD foty z Hazel`a + sety

Sobota Hopla

Dj Carlos + Friend`s - foty + film na VCD lub DVD + sety


pozdrawiam

RaQ
 

Postprzez steward » 15:24, 20.10.2005

a co to ma być kur'wa za reklama? chłopak się pyta o żarcie i hotel a tu kur'wa stara chata.. hopla.. markus

grrr :x
steward
starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 614
Dołączył(a): 17:48, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołęka
Podziękował : 3
Pochwał: 44

Re: Imprezy,miejsca itp....... info dla "turysty"

Postprzez zamot » 17:04, 20.10.2005

koleś też się pytał gdzie tu u nas mozna potanczyc to go informują. proste.

Avatar użytkownika
zamot
starszy szeregowy
 
Posty: 76
Dołączył(a): 23:31, 20.05.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Akna » 20:39, 20.10.2005

Widzę ze nikt się nie kwapi do pomocy koledze. A więc tak:
Ad 1 W Ostrołęce w sobotę nie ma gdzie się pobawić przy klimatach hause (po prostu w once nie ma odpowiedniego do tego klubu), jedynie co mogę Ci polecić to Myszyniec jest on ok. 40km od Ostrołęki, są tam dwa cluby gdzie można się fajnie pobawić. Jest to X-Club lub Holpa (ja osobiście wole X), ale Tobie radziłabym odwiedzić obydwa i samemu się przekonać gdzie jest fajniej. A i jeszcze w ŁOMŻY Atom tylko ze to jest w innym kierunku ale tez ok. 40 km.
Ad 2 Co do jedzenia to polecam chińskie żarcie w Elbie, naprawdę dobre i niedrogie, albo kebaby, ale gdzie to już nie powiem bo nie jestem tego smakoszem.
Ad 3 Ostrołęka to małe klita, jak będziesz tu z kimś z Oki to pokarze Ci całe miasto w godz. Obejdzie deptak, „kółka” i do domu, a i nad naszą Narew tez się warto przejść :wink: ale to tez będzie po drodze. A tak na poważne to nie ma tu co oglądać.
Ad 4 W tym się w ogóle nie orientuje, tak naprawdę to tez mnie zawsze ciekawiło ile kosztuje doba w naszych hotelach.
Pozdro i miłego wypoczynku w naszym miasteczku :D

Akna
szeregowy
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17:01, 13.07.2005
Lokalizacja: Ostrołeka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Ex Hoppler » 08:24, 21.10.2005

Miły hotelik - najstarszy w O-ce, na deptaku przy ulicy Błowackiego. Doba w jedynce bodajże75 PLN
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
AirCafe.pl

Avatar użytkownika
Ex Hoppler
starszy sierżant
 
Posty: 311
Dołączył(a): 08:43, 01.06.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Y@rosh » 09:42, 21.10.2005

Akna napisał(a):Widzę ze nikt się nie kwapi do pomocy koledze. A więc tak:
Ad 1 W Ostrołęce w sobotę nie ma gdzie się pobawić przy klimatach hause :D

???
Avatar użytkownika
Y@rosh
chorąży
 
Posty: 419
Dołączył(a): 20:16, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołeka / Olsztyn / Władysławowo / Ostrołęka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez RaQ » 09:55, 21.10.2005

hotel pielegniarek na al. JANA PAWŁA II koszt 35 zl

RaQ
 

Postprzez cassius » 10:43, 21.10.2005

Dziekuje za wskazowki :)
Ostroleka na razie wydaje sie przytulnym i milym miastem:) Przede wszystkim to czysto u Was !!!! No i tak jakos widac samych mlodych ludzi, mniej tych starszych zapychajacych kolejki w sklepach. Na co moge narzekac to pogoda....grrrrr......jak tu jest zimnooooo!!! Nie wiem czy dam rade odwiedzic ktores z miejsc proponowanych przez Was (imprezki) :(
A moze macie jakies regionalne potrawy ??

cassius
szeregowy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18:28, 17.10.2005
Lokalizacja: trojeczka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Ex Hoppler » 12:00, 21.10.2005

Taaa Rejbak Kurpiowski.
Na wylotówce w stronę Mazur po lewej masz Karczmę Ostoja. Wszystko co regionalne, to tam...
A Propo's to Kebab niedługo też do dań regionalnych zaczniemy zaliczać :lol:
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
AirCafe.pl

Avatar użytkownika
Ex Hoppler
starszy sierżant
 
Posty: 311
Dołączył(a): 08:43, 01.06.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Akna » 17:38, 21.10.2005

Sorrka Y@rosh, ale dla mnie Markus nie jest do tego odpowiednim miejscem i nie ze względu na to co Wy gracie tylko na wystrój, wielkość, itd. (no i zbierające się tam towarzystwo). Dlatego twierdze, że w Ostrołęce nie ma odpowiedniego lokalu do tego typu imprez :( . Jedynie w Starej Chacie są jeszcze jako takie warunki, ale za to w soboty są tam dansingi, także też odpada. Pozdro

Akna
szeregowy
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17:01, 13.07.2005
Lokalizacja: Ostrołeka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Y@rosh » 17:38, 22.10.2005

no niestety jest jak jest....To nie mój "klub".... My gramy raczej NIE komercyjną muzykę i nie ma co porównywać.W oce napewno są ludzie którzy gustują w hałsowych czy trancowych klimatach,tylko nie mają gdzie się pobawić dlatego jada dalej pobalować i nie jest to napewno Myszyniec,Unieck,Starożreby czy choćby Płośnica,kazdą tą dyskoteke mozna wrzucic do 1 woreczka.,no i trzeba pomału wpajac ludziom co to jest MUZYKA :-) .....-bez urazy....
Pozdrawiam i Zapraszam Na Hałasy i Transiory.. :D 8) :-)
Avatar użytkownika
Y@rosh
chorąży
 
Posty: 419
Dołączył(a): 20:16, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołeka / Olsztyn / Władysławowo / Ostrołęka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez steward » 17:55, 22.10.2005

Y@rosh napisał(a):no i trzeba pomału wpajac ludziom co to jest MUZYKA :-)

:lol: :lol: :lol: to mnie rozbawiłeś, wiesz co to jest muzyka :?:
dziedzina sztuki, której tworzywem artystycznym są dźwięki zorganizowane w kompozycyjną całość; utwory, melodie wykonywane na instrumentach lub przez głos ludzki; komponowanie, granie, śpiewanie

a nie to co robią DJ'e na konsoletach.. to nie jest muzyka. Tylko zwykły twór komputerowy jakich teraz pełno :wink:
steward
starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 614
Dołączył(a): 17:48, 19.05.2005
Lokalizacja: Ostrołęka
Podziękował : 3
Pochwał: 44

Postprzez RaQ » 16:11, 23.10.2005

to zrob taki kawalek jakis jak Casteam.. np :)

RaQ
 

Postprzez cassius » 23:29, 23.10.2005

Hejka!
Co do muzyki.....hmmm......wiecie, muzyka sie zmienia tak jak sie zmienia wszystko!Jezeli ktos woli brzmienia instrumentow "nieelektronicznych" to szacunek dla niego, lecz nalezy pamietac, ze wszystko sie zmienia, muzyka i instrumenty tez (jezeli ktos uwaza ze elektroniczne syntezatory to nie muzyka, to ciekawe,czy ta osoba wysyla Poczta Polska listy do znajomych bo przecierz elektroniczna to nie poczta no nie?:P). Kazdy powinien umiec sluchac kazdej muzyki, mi osobiscie podoba sie kazdy rodzaj muzyki, a najlepiej bawie sie przy classic,vocal i chill house. Ktos moze zarzucic: Kazdy rodzaj? A disco-polo?hehehe....otorz wyobrazcie sobie wesele (np na wsi) na ktorym ludzie bawia sie przy tranceowych rytmach? No ja sobie swojej babci na guziku nie wyobrazam <lol>:) Odwiedzilem u Was "Daewoo" oraz "U Gibona" -> podobny klimat, muzyka -> rockowa, klimat swojski i mily. Niestety nie zaszedlem do dyskotek(choc przechodzilem kolo Elby oraz jakiejs imprezy w strazy pozarnej (ochotniczej)), ale jakos mi sie nie "slyszalo" wejsc ( :P ). Fajna byla tez herbaciarnia (ta w uliczce odchodzacej od "deptaka") -> fajny klimat, wystroj ok, muza chilloutowa :D Zywilem sie glownie pizza, jadlem w 3 roznych knajpach, ogolnie, taka jak wszedzie :P
Kurde, zbyt pozno odczytalem posta o tym rojbak czy jakos tak, co to jest za potrawa?
Zastanawia mnie jeden pomnik, idac w strone "deptaka" ulica na ktorej znajduje sie "kupiec" zauwazylem przy skrzyzowaniu ulic pomnik -> dwie kobiety, jedna z nich kleczy a droga stoi. Co to za pomnik, co on oznacza?

cassius
szeregowy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18:28, 17.10.2005
Lokalizacja: trojeczka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez Ex Hoppler » 10:09, 24.10.2005

Rejbak - w Polsce znany jako babka ziemniaczana...
Co do pomnika - podobno to symbol dwóch rzek... Omulwii, która wpada do Narwii.
Pozdro i zapraszamy częściej
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
AirCafe.pl

Avatar użytkownika
Ex Hoppler
starszy sierżant
 
Posty: 311
Dołączył(a): 08:43, 01.06.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez cassius » 13:54, 25.10.2005

Hejka!
Czy w Ostrolece jest jakas firma zajmujaca sie elektronika w szerokiego tego slowa znaczeniu? Lub firma zajmujaca sie telekomunikacja? Czy jest jakas prywatna szkola gdzie ucza "informatyki" ? Pytam, bo moze wpadne na jakis dluzszy okres a trzeba by za cos zyc :)

cassius
szeregowy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18:28, 17.10.2005
Lokalizacja: trojeczka
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Postprzez RaQ » 19:57, 25.10.2005

Casteam jest w piątek w starej chacie, a sobota nalezy do osób z plakatu, czyli 3 za.***** pań i 2 panów :)

oj bedzie sie działo :))

RaQ
 

Postprzez Chemik » 20:46, 25.10.2005

Wiec jezeli ma byc te SHOW :D to powinna byc przeprowadzona selekcja bo jescze gorace 13stki nam sie zgorsza :D

Avatar użytkownika
Chemik
kapral
 
Posty: 133
Dołączył(a): 21:50, 23.05.2005
Podziękował : 0 raz
Pochwał: 0 raz

Następna strona

Powrót do Kultura i rozrywka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości